Τα ξενοδοχεία ξοδεύουν πολλά χρήματα επενδύοντας στην online επικοινωνία τους. Κατά πόσο όμως βλέπουν την επένδυση τους να επιστρέφει; 10 απλά βήματα που μπορούν τουλάχιστον να επιστρέψουν αποτελέσματα.
- Φωτογράφιση: H Φωτογραφία αποτελεί το 80% της αποτελεσματικότητας ξενοδοχειακών site. Τα στατιστικά δείχνουν ότι οι επισκέπτες ξενοδοχειακών παρουσιάσεων καταναλώνουν τον χρόνο τους κυρίως βλέποντας φωτογραφίες.
Υπάρχουν βέβαια, φωτογραφίες και "φωτογραφίες". Παραθέτουμε ορισμένα παραδείγματα επαγγελματικών φωτογραφιών.
- Απλές φόρμες κρατήσεων , simply is beautiful, booking σε 2-3 βήματα.
- Low level menu: Με 2 "κλικ" ο επισκέπτης πρέπει να βρίσκει το περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει.
- Σωστή SEO μελέτη: Στοχευόμενο SEO από επαγγελματία online manager ο οποίος θα μελετήσει και εκπονήσει συγκεκριμένο Hotel Internet Marketing plan.
- Πολυγλωσσικότητα: Μετάφραση σε τουλάχιστον 3 γλώσσες
- Map: Interactive Χάρτες με ξεκάθαρο location.
- Ειλικρίνεια : Για να προλάβουμε after sales προβλήματα το site πρέπει να παρέχει αληθείς πληροφορίες.
- Reviews: Όσο δυνατόν καλύτερα σχόλια στο net (π.χ. Tripadvisor)
- Κίνητρα: Κίνητρα για την χρήση του. Π.χ. Εκπτώσεις.
- Άμεση ανταπόκριση: Άμεσες απαντήσεις σε τυχόν request