To ξενοδοχειακό website ως ολοκληρωμένο επικοινωνιακό εργαλείο του σύγχρονου ξενοδόχου πρέπει να παρέχει τις παρακάτω υπηρεσίες:
- Πλούσιο και αναλυτικό φωτογραφικό υλικό
- Περιγραφές υπηρεσιών
- Τιμές
- Περιγραφή τοποθεσίας (ιδανικά με χάρτη)
- Booking engine
- Social Media links
- Review links
- Πιθανά review scores
- Πληροφορίες σχετικά με την τοποθεσία
- Πακέτα προσφορών
- Πολυγλωσσικότητα
- Πολιτική κρατήσεων-ακυρώσεων
- Πιθανά ειδικά χαρακτηριστικά ( family friendly, pet friendly κ.λ.π. )
- Τηλέφωνα επικοινωνίας
- Ώρες check in - check out
- Πιθανά βοηθητικά εξωτερικά links ( Αεροδρόμια, λιμάνια, καιρός κ.λ.π. )
Σε περίπτωση που υπάρχει δυνατότητα μεγάλου αριθμού κλινών πιθανών να ήταν βοηθητικό ένα internet διαφημιστικό πλάνο με στόχο την αύξηση των απευθείας κρατήσεων.