Τι χρειάζονται οι πελάτες στα ξενοδοχεία

Οι λιγότερο δημοφιλείς υπηρεσίες στα ξενοδοχεία είναι ο Τύπος (οι περισσότεροι επισκέπτες διαβάζουν τα νέα της ημέρας από τις φορητές συσκευές), τα μπισκοτα, η έκπτωση στα γεύματα στο εστιατόριο.

 

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχεία που προσφέρουν δωρεάν πρωινό και Wi-Fi, αναβαθμισμένες υπηρεσίες και αργοπορημένο τσεκ άουτ, έδειξε έρευνα πλατφόρμας ξενοδοχειακών κρατήσεων.

Επιπλέον, η εγγύηση χαμηλότερης τιμής και η προσφορά ποτού κατά την υποδοχή τους, παίζουν ρόλο, ακολουθώντας ως προς τη σημασία που έχουν στην επιλογή ξενοδοχείου. Τα αποτελέσματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 780 άτομα, έδειξαν ότι οι λιγότερο δημοφιλείς υπηρεσίες στα ξενοδοχεία είναι ο Τύπος (οι περισσότεροι επισκέπτες διαβάζουν τα νέα της ημέρας από τις φορητές συσκευές), τα μπισκοτα, η έκπτωση στα γεύματα στο εστιατόριο (πολλοί προτιμούν να γευματίζουν εκτός του ξενοδοχείου εξερευνώντας τη γειτονιά) και το δωρεάν πάρκινγκ (θεωρείται αυτονόητο).

«Σε γενικές γραμμές, η προσφορά προσωπικής μεταφοράς στο ξενοδοχείο θεωρείται ήδη κάτι δεδομένο. Αντί για μπισκότα, οι ταξιδιώτες προτιμούν ένα δεύτερο σετ από αξεσουάρ μπάνιου», αναφέρουν οι ειδικοί της πλατφόρμας σχολιάζοντας τα αποτελέσματα.

Το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος είχε μείνει πρόσφατα σε ξενοδοχείο...

files