O mobile friendly σχεδιασμός αποτελεί πλέον must στο web development, το κινητό έχει γίνει προέκταση του χεριού, τα tablets έχουν αντικαταστήσει τα laptops κ.λ.π. Οι νόμοι της αγοράς επέβαλαν το mobile ως ένα trend του Digital Marketing.
Η Google, που σκοπό έχει να παρέχει στους χρήστες τις πιο σχετικές και φρέσκες πληροφορίες με την καλύτερη εμπειρία για τους ίδιους, δεν θα μπορούσε να παρακάμψει αυτήν την τάση.
Έτσι λοιπόν από τις 21 Απριλίου 2015 η Google αλλάζει τα κριτήρια κατάταξης των websites στα αποτελέσματα αναζήτησης των mobile συσκευών. Επιβραβεύει όσα είναι mobile-friendly και “καταδικάζει” εκείνα που δεν εξελίσσονται ακολουθώντας το mobile trend.
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Google, θα πραγματοποιήσει δύο πολύ σημαντικές αλλαγές στον αλγόριθμο της:
- Περισσότερα mobile-friendly websites στα αποτελέσματα αναζήτησης: Θα αποτελεί κριτήριο για την κατάταξη του website το εάν είναι φιλικό προς τις mobile συσκευές! Πρακτικά, όσο τα mobile-friendly websites ανεβαίνουν σε κατάταξη, τόσο τα μη φιλικά websites θα πηγαίνουν πίσω στις σελίδες των αποτελεσμάτων. Συνεπώς, θα χάνουν σε traffic, το οποίο μεταφράζετε σε πελάτες και πωλήσεις!
- Περισσότερα apps στα αποτελέσματα αναζήτησης: Στο παιχνίδι μπαίνουν πλέον και τα apps τα οποία αποτελούν πηγή πληροφόρησης στον κόσμο του mobile.