Οι αντιλήψεις και η επιχειρηματική διάθεση στην χώρα μας αλλάζει και βελτιώνετε. Βέβαια κάποιοι από του παλαιότερους επιχειρηματίες είχαν ήδη αντιληφθεί και αφομοιώσει πρακτικές και πετυχημένα μοντέλα και έκαναν την διαφορά.
Το ίδιο ισχύει και στον τουρισμό και πιο συγκεκριμένα στον χώρο του accommodation.
Έχει παρέλθει η εποχή «ντιβάνι στην ταράτσα» και οι σύγχρονοι ξενοδόχοι σχεδιάζουν τις υπηρεσίες τους πάνω σε «value for money» λογική.
Σε αυτό το σημείο εισέρχεται η διακόσμηση και η φωτογράφιση.
Ο δυνητικός πελάτης δεν έχει επισκεφθεί ξανά το ξενοδοχείο μας. Έχει ανάγκη να δει που θα μείνει και αν τον δελεάσει το πιθανό κατάλυμα θα προχωρήσει σε κράτηση.
Τι τον δελεάζει; Σε μεγάλο βαθμό οι υπηρεσίες, η τοποθεσία, η τιμή αλλά αυτό που θα του κεντρίσει το ενδιαφέρον στην αρχή είναι η φωτογράφιση. Έχει μετρηθεί σε στατιστικές ότι το 80% της περιήγησης σε ξενοδοχειακά websites αφορούν την εμφάνιση φωτογραφιών.
Για αυτό τον λόγο μια πετυχημένη και τίμια φωτογράφιση θα αυξήσει σίγουρα τις κρατήσεις.
Σε αυτό το σημείο πρέπει οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο του accommodation να σκεφτούν και πριν απορρίψουν μια «ακριβή» φωτογραφική προσφορά να υπολογίσουν μήπως η τιμή που απέρριψαν ισούται με 1-2 καλές κρατήσεις...
H δημιουργία video είναι επίσης ένα πολύ δυνατό εργαλείο στο να "ζυμωθεί" η επιθυμία στον πιθανό φιλοξενούμενο και τελικά να προχωρήσει σε κράτηση.
Τέλος ο φωτογράφος καλείτε να ισορροπήσει την τιμιότητα και την ακρίβεια στις φωτογραφίες του. Σε αυτό το σημείο υπάρχει μια σημαντική συμβουλή που αν την διαχειριστούμε σωστά θα αποκτήσουμε ευχαριστημένους πελάτες και διαμονή χωρίς προβλήματα. Καλύτερα να ενθουσιαστεί ο επισκέπτης μας βλέποντας κάτι καλύτερο από αυτό που είδε στις φωτογραφίες παρά το αντίθετο.
Γράφει: o Σταύρος Αλμπάνης
Φωτογραφία: Τρύφων Γεωργόπουλος